Canal Amagada-Pic dels Pessons-Canal dels Isards

Photo ofCanal Amagada-Pic dels Pessons-Canal dels Isards Photo ofCanal Amagada-Pic dels Pessons-Canal dels Isards Photo ofCanal Amagada-Pic dels Pessons-Canal dels Isards

2019
June 14, 2018
May 2018

near Bordes d'Envalira, Canillo (Andorra)

Ascensió hivernal al Pic dels Pessons per la canal Amagada i baixada per la canal dels Isards. Ens trobem la canal amb bona neu excepte en un pas estret rocós que trobem poca i gelada. Desnivell de 45º-55º amb sortida de 60º. Sortim cap a l'esquerra per evitar la part més ample d'una gran cornisa. Material: Piolet , grampons, casc, arnés, mosquetons, reverso, corda de 50m, cintes, algun friend i estaques. La Canal dels Isards de baixada, sense problemes, sempre es clar, segons l'estat de la neu.
Ascensión invernal al Pico de Pessons por la canal Amagada y bajada por la canal de los Isards. Nos encontramos la canal con buena nieve excepto en un paso estrecho rocoso que encontramos poca y helada. Desnivel de 45º-55º con salida de 60º. Salimos hacia la izquierda para evitar la parte más ancha de una gran cornisa. Material: Piolet, crampones, casco, arnés, mosquetones, reverso, cuerda de 50m, cintas, algún friend y estacas. La Canal de los Isards de bajada, sin problemas, siempre claro, según el estado de la nieve.

PictographLake Altitude 7,570 ft

Estany Primer

Sortida de la canal Amagada

Cim dels Pessons

Canal dels Isards

• Photo of Jordi Bahr
    Jordi Bahr Mar 14, 2020

Merci per la ressenya, nosaltres vam trobar la sortida xunguíssima! Vam suar de valent