Βόρειος Ταύγετος-Μαλεβός

December 3, 2014
November 2014

near Yeoryítsion, Peloponnese (Greece)

Ωραία διαδρομή, που κινείται αρχικά σε παλιό μονοπάτι, συντηρημένο και σημασμένο από τον σύλλογο Λουσίνα Γεωργιτσίου σε συνεργασία με τον ΕΟΣ Σπάρτης, διασχίζοντας τα πυκνά δάση ελάτης και μαύρης πεύκης του Βόρειου Ταυγέτου. Μετά την κορυφή Μαλεβός, η πορεία κινείται κατηφορικά στην αντιπυρική ζώνη, έως το Καστόρι. Η θέα είναι εξαιρετική προς Πάρνωνα, Μεγαλόπολη (με το νέφος της), Καλαμάτα, τις κύριες κορυφές του Ταυγέτου (Χαλασμένο βουνό και Προφήτη Ηλία) και το φαράγγι των Μύλων που διασχίσαμε την προηγούμενη ημέρα. Αφθονα μανιτάρια εδώδιμα και μη κοσμούν την πορεία. Στην περίπου επίπεδη κορυφή, εκτυλίχθηκε ένα ακόμη δράμα του εμφυλίου πολέμου στη χώρα μας. Οι αντάρτες την 24-7-48, εκμηδένισαν λόχο του στρατού που είχε οχυρωθεί εκεί. Τα θύματα,βορειοελλαδίτες, γεμίζουν τη στήλη των πεσόντων στο Καστόρι.

• Photo of Laganas Kostas
    Laganas Kostas Dec 5, 2014

Η σηματοδότηση και ετήσια συντήρηση των άνω των 100χλμ πεζοπορικών διαδρομών στο Βόρειο Ταύγετο είναι έργο του Συλλόγου Φίλων Ταυγέτου "Η Λουσίνα" με έδρα το Καστόρειο.
    Η ιστοσελίδα μας : www.lousina.gr, lousina.blogspot.gr