Bobovica - Vito - Medjedja - Bobovica

Photo ofBobovica - Vito - Medjedja - Bobovica Photo ofBobovica - Vito - Medjedja - Bobovica Photo ofBobovica - Vito - Medjedja - Bobovica

1983
March 18, 2014
October 2010

•   4.3 1 review

near Bobovica, Federation of Bosnia and Herzegovina (Bosnia and Herzegovina)

od Bobovice na Drstva, pa grebenom Kaoci na Vito. Od Vita polukruzno preko Đetelaša prema Pariću do mjesta gdje bi se moglo sici (po slobodnoj procjeni jer marke nikakve nema). Kada se spusti u amfiteatar, do Medjedje, onda prekrasnim predjelima, niz Medjedju i do Mirka. Dalje od Mirka na Bobovicu.Kao sto rekoh, marakcije nikakve nema, a najcesce ni staze. Upotreba GPS-a OBAVEZNA, a prolazak stazom isključvio na vlastitu odgovornost.

EDIT (31.10.2016):
- pravi ulaz u Međeđu je na suprotnoj strani amfiteatra, na lokaciji 43°35'45.24"N 18°12'45.65"E. Prepoznacete mjesto po 2 stara mezara koja se tu nalaze.
- okolina Međeđe, kod Mirka, je jako zarasla. Čak je zarasla i livada kuda bi trebala da ide staza Bobovica - Mirak, pa stazu mozete vidjeti tek kad dodjete do ruba šume.

Nedim Limo Jul 15, 2014

Ova staza je odlična, ali želim da napomenem da područje Međeđe, iako prelijepa i netaknuta priroda, je veoma zaraslo, bukvalno se hoda kroz prašumu, te odlazak bez gps-a se uopšte ne savjetuje, a poželjno je ponijeti viška baterije.

Armine pozdrav ;)

arbajram Jul 15, 2014

A sta sam ja rekao za GPS? :)

Nedim Limo Jul 15, 2014

Svakako, ali najveći problem su od lavina oborena stabla urasla u rastinje. Možda bi jesen bila pogodnija, sad vidjeh po tracku i slikama da si u tom terminu išao.

arbajram Jul 15, 2014

Najljepse doba za obici ovu stazu je u doba jesenjih boja, a to je oktobar. Zaista se isplati pricekati, jer se ima sta vidjeti

Apsolutno, evo dokaz :)

(valjalo bi da sam prije odlaska pročitao).

:-)

• agent071 Dec 7, 2014

Ovo je jedna od najljepših tura što se može odradit oko Sarajeva.
    Samo da dodam da smo mi relativno lahko prošli kroz Međeđu do Mirka. Šuma nije pregusta, iako tad nisam imao ovaj trek, to je taj put i prateći ovaj trek se može uz dozu opreza proći. Nama je najveći problem bilo potrefiti put od Mirka prema Bobovici. Kad smo došli do katuna tu je puta nestalo ili ako bi ga bilo završavao bi kod drugog katuina koji su nekako ograđeni šibljem i dalje nema. I dosta smo vremena izgubili (i izgrebali se) dok smo se probijali kroz žbunje i tražili pravi put. Ali kad se utrefi, do Bobovice nema nikakvih problema.

arbajram Oct 31, 2016

Dodatno:

Nedim Limo Oct 31, 2016

Pozdrav
    Kako je trenutno stanje sa rastinjem, jel jesen barem malo ogolila ili da još sačekam?

arbajram Oct 31, 2016

Prilično je ogolila, iako je dolje, blizu Mirka prasumovito :)

Nedim Limo Oct 31, 2016

Hvala, već duže zbog ove ture čekam da jesen uradi svoje :)