Photo ofBalandrau (100 Cims). Pujada al Pic de Balandrau (2585 m), des d'el Collet de la Gralla. Tregurà de Dalt (Ripollès) Photo ofBalandrau (100 Cims). Pujada al Pic de Balandrau (2585 m), des d'el Collet de la Gralla. Tregurà de Dalt (Ripollès) Photo ofBalandrau (100 Cims). Pujada al Pic de Balandrau (2585 m), des d'el Collet de la Gralla. Tregurà de Dalt (Ripollès)

August 3, 2017
July 2017

near Tregurà de Dalt, Catalunya (España)

- Català:
Arribarem a l'aparcament, inici de la ruta, per la pista que surt de Tregurà de Dalt direcció a Pardines i Ribes de Freser.
Ruta molt bonica amb molt bones vistes 360º... Puigmal, Eina, Finestrelles, Torreneules, Noucreus, Tirapits, Coma de vaca, Pic del Freser, Pic d l'Infern, Bastiments, Coll de la Marrana, Gra de Fajol Gran, Tres Pics, Fontlletera i les vistes al sud... Basegoda, Coma Negra, Montseny...
El Pic de Balandrau està inclòs en la llista dels "100 Cims Emblemàtics de Catalunya", segons la FEEC.
Espero us agradi :-)
Salut i muntanya!
- Castellano:
Llegaremos al aparcamiento, inicio de la ruta, por la pista que sale de Tregurà de Arriba dirección a Pardines y Ribes de Freser.
Ruta muy bonita con muy buenas vistas 360º... Puigmal, Eina, Finestrelles, Torreneules, Noucreus, Tirapits, Coma de vaca, Pico del Freser, Pico del Infierno, Bastiments, Coll de la Marrana, Gra de Fajol Grande, Tres Picos, Fontlletera y las vistas al sur... Basegoda, Coma Negra, Montseny...
El Pic de Balandrau está incluído en la lista de los "100 Cims Emblemàtics de Catalunya", según la FEEC.
Espero os guste :-)
Salud y montaña!

Aparcament i lloc de sortida

Superat el primer coll ja es veu la ruta que seguirem

A la nostra dreta deixem el Castell del Moros (2132 m)

Petit llac i el balandrau al fons

Coll del Fontlletera

Continuem pujant cap el cim...

Els 100 metros finals...

PictographInformation point Altitude 8,483 ft

Mapa en relleu de l'entorn en el cim