Arfa kooh ارفع کوه سوادکوه

May 15, 2014
May 2014

•   4.5 2 Reviews

near Zāl Darreh, Māzandarān (Iran)

قله ارفع کوه. مسیر کاملا پاکوب است و بخشی از مسیر از میان جنگل میگذرد. بهار و پاییز بهترین فصل های صعود به این قله 2700 متری است.

دوراهی

• فرزاد Oct 18, 2014

ممنون آقا احسان فايل بسيار خوبي بود با نشانه‌گذاري عالي
    اواخر مهر 93 برنامه رو در يك هواي مه‌آلود و فوق‌العاده رويايي اجرا كرديم
    پاكوب مسير در اكثر قسمتها مشخص است فقط در برخي قسمتها به علت برگهاي ريخته شده مسير محو شده بود

Ehsan Mousavi Oct 18, 2014

فرزاد عزیز...خوشحالم که این فایل برای شما مفید واقع شده... من در مورد مه و پیدا نبودن مسیر و حتی گم شدن کوهنوردانی که بارها و بارها ارفع کوه رو رفتن شنیده بودم و به خاطر همین داشتن فایل جی پی اس رو ضروری حس کردم. جاهای خوب دیگه هم که رفتین جای ما رو هم خالی کنید. باز هم ممنون از نظر و امتیاز دهی
    ارادتمند.
    احسان موسوی

• Photo of Peyman Amiri
    Peyman Amiri May 24, 2015

منم از شما سپاسگزارم . اول خرداد با استفاده از فایل شما قله زیبای ارفع کوه رو در یک هوای زیبای بهاری صعود کردیم ، بدلیل ابری بودن منطقه چشم انداز قشنگی از مناظر اطراف قله داشتیم. فقط یه نکته خواستم بگم بعد از اتمام جنگل شما از پایین ترین پاکوب به سمت قله تراروس کردین ، ولی بالاتر از اونجا از جایی که شما با اسم دوراهی علامت گذاری کردین پاکوب نزدیک یال با شیب کمتری به سمت قله منتهی میشود و برای صعود مناسب تر است

خواستم به فایل خوب شما امتیاز بدم ولی متاسفانه نمی دونم چطوری باید اینکارو بکنم ، ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

Ehsan Mousavi May 25, 2015

پیمان جان سپاس از لطف و نظر شما .خوشحالم که فایل مفید واقع شده. برای امتیاز دهی گزینه زیر را میبایست دنبال کرد. مسیر یال نیز در این فایل ثبت شده است.

Ive done this trail>add own review