ΑΡΑΚΥΝΘΟΣ Ελληνικά-Γρεβενό-Αγ. Συμεών

Photo ofΑΡΑΚΥΝΘΟΣ Ελληνικά-Γρεβενό-Αγ. Συμεών Photo ofΑΡΑΚΥΝΘΟΣ Ελληνικά-Γρεβενό-Αγ. Συμεών Photo ofΑΡΑΚΥΝΘΟΣ Ελληνικά-Γρεβενό-Αγ. Συμεών

March 18, 2014
March 2014

near Elliniká, West Greece (Greece)

Διάσχιση Αράκυνθου, απόσταση 18 χιλ. διάρκεια διαδρομής 7 ώρες.
Ξεκινάμε από το χωριό Ελληνικά με κατεύθυνση προς Μεσολόγγι. Στα 500 περίπου μέτρα στρίβουμε αριστερά σε χωματόδρομο, περνάμε κάθετα το ρέμα και συνεχίζουμε στο δάσος ακολουθώντας την σήμανση μέχρι να συναντήσουμε τον ασφαλτοστρωμένο δρόμο. Κινούμαστε στο δρόμο για 500 μέτρα περίπου και στρίβουμε δεξιά στις πλάκες και ακολουθούμε τον χωματόδρομο και την σήμανση. Περνάμε αριστερά από την περίφραξη του Αη Λιά και συναντάμε τον χωματόδρομο που ανεβαίνει στην κορυφή Γρεβενό. Στρίβουμε δεξιά, ανεβαίνουμε μια απότομη σχετικά ανηφόρα και φθάνουμε στο καταφύγιο ακολουθώντας πάντα την σήμανση.
Στην συνέχεια η διαδρομή κινείται πότε στο πολύ ωραίο δάσος βελανιδιάς και πότε στην κορυφογραμμή με θαυμάσια θέα στον Πατραϊκό, την λιμνοθάλασσα Μεσολογγίου – Αιτωλικού, τα νησιά του Ιονίου και την λίμνη Τριχωνίδα. Το τελευταίο τμήμα της κορυφογραμμής είναι σχετικά πετρώδες και θέλει προσοχή γιατί με την βροχή και την υγρασία γλιστράει. Συνεχίζουμε στην κορυφογραμμή, με χαμηλή πλέον βλάστηση και στρίβουμε δεξιά κατεβαίνοντας το μονοπάτι προς το μοναστήρι του Αη Συμιού. Το τελευταίο τρήμα σύμφωνα με τους ιστορικούς, αποτελεί τμήμα του μονοπατιού που ακολούθησαν οι Μεσολογγίτες μετά την Έξοδο.
Σας υπενθυμίζουμε ότι η περιοχή του Αρακύνθου είναι προστατευόμενη, με βάση τις συνθήκες Natura 2000 και Ramsar και ως εκ τούτου απαγορεύεται η συλλογή οποιωνδήποτε φυτών.