Afyon, Sultandağı, Gelincikana Sırt Rotası

Photo ofAfyon, Sultandağı, Gelincikana Sırt Rotası Photo ofAfyon, Sultandağı, Gelincikana Sırt Rotası Photo ofAfyon, Sultandağı, Gelincikana Sırt Rotası

June 17, 2017
June 2017

•   4.3 1 review

near Deresinek, Afyonkarahisar (Türkiye)

11 Haziran 2017. Deresinek köyünden Çukuryayla mevkiine traktörle gittik. Kış sonu yayla yolu bozulmuş oluyor, arazi taşıtı veya traktör gidebilir. Aslında yolun geneli iyi durumda, köyün çıkışındaki dere geçişi tek sorunlu yer. Çadırları Çukuryaylaya kurduk. Burada büyük bir ağıl var. 500-600 koyun ve 2-3 büyük köpek var. Biraz koku ve köpek gerginliği sorun olabiliyor ama çobanlar çok yardımsever. Rota sırt boyunca devam ediyor. Yolda seyrek kaya babaları ve patika izlenebilir. Zirve bloğunun altından yan geçiş ile vadi rotasına bağlanılıyor. Doğrudan çıkmak için teknik tırmanış malzemesi gerekli ve kaya yapısı biraz çürük. Biraz hızlı bir yürüyüş oldu 3 saat 20 dakikada zirve yaptık. Normal bir tempoda 5-6 saat sürecektir. Zirvede manzara harika. İyi faaliyetler

• Photo of aydemir76011
    aydemir76011 Sep 19, 2021

Daha önce de gitmiştim güzel bir yer