Photo of3/7 Τύμφη: Καταφύγιο Αστράκας - Κορυφή (Γκαμήλα) - Νταβάλιστα - Μονή Στομίου - Αωός - Κόνιτσα Photo of3/7 Τύμφη: Καταφύγιο Αστράκας - Κορυφή (Γκαμήλα) - Νταβάλιστα - Μονή Στομίου - Αωός - Κόνιτσα Photo of3/7 Τύμφη: Καταφύγιο Αστράκας - Κορυφή (Γκαμήλα) - Νταβάλιστα - Μονή Στομίου - Αωός - Κόνιτσα

May 3, 2017
August 2016

near Mikró Pápigkon, Epirus (Greece)

Viewed 1944 times, downloaded 29 times

Πεζοπορική διάσχιση Εθνικού Πάρκου Βόρειας Πίνδου (Ημέρα 3η από 7)

Βρισκόμαστε στο καταφύγιο και θα κατέβουμε από εκεί που ήρθαμε χθες. Σε 290 m και 70 m κατάβασης, συναντάμε αριστερή διακλάδωση για Δρακόλιμνη. Εμείς πάμε δεξιά. Σε 400 m και 80 m κατάβασης, βρισκόμαστε στην κοιλάδα της Ξερόλιμνης κάτω από την Αστράκα. Κινούμαστε με κατεύθυνση νοτιοανατολική (από εκεί που ήρθαμε χθες). Σε 790 m και 145 m ανάβασης, συναντάμε διασταύρωση (DIASTGAMHL) απ’ όπου ξεκινάει η ανάβαση για την κορυφή. Κάνουμε αριστερά, ακολουθώντας (στην αρχή αραιά) κόκκινα σημάδια και κούκους. Σε 3.59 km και 605 m ανάβασης, ...

Αναλυτικές πληροφορίες: https://agorf.gr/2016/12/15/ethniko-parko-voreias-pindoy-pezoporiki-diaschisi/