Photo of2017-03-19 Άγαλμα Κολοκοτρώνη Δερβενάκια - Άγιος Βασίλειος - φαράγγι 'Χούνη' - διασταύρωση προς Μυκήνες και Στεφάνι Photo of2017-03-19 Άγαλμα Κολοκοτρώνη Δερβενάκια - Άγιος Βασίλειος - φαράγγι 'Χούνη' - διασταύρωση προς Μυκήνες και Στεφάνι Photo of2017-03-19 Άγαλμα Κολοκοτρώνη Δερβενάκια - Άγιος Βασίλειος - φαράγγι 'Χούνη' - διασταύρωση προς Μυκήνες και Στεφάνι

March 19, 2017
March 2017

near Dervenákia, Peloponnese (Greece)

Viewed 2098 times, downloaded 8 times

Πεζοπορία σε χωμάτινο δρόμο + Ορειβατική πεζοπορία στο φαράγγι της Χούνης. Το όρος Τρητός ανήκει στο Δήμο Τενέας του νομού Κορινθίας και αποτελεί ένα φυσικό σύνορο με στενά περάσματα στο δρόμο προς τη κεντρική και ανατολική Πελοπόννησο. Δυο κορυφές στη βόρεια πλευρά του βουνού, ο Δαφνιάς και η Ψηλή Κουμαριά, σχηματίζουν ένα στενό και μικρό σε μήκος φαράγγι, τη Χούνη, η οποία είναι ορατή από πολύ μακριά και δεσπόζει στο τοπίο. Στους πρόποδες των δυο κορυφών, είναι χτισμένο το χωριό Άγιος Βασίλειος, το οποίο απλώνεται μέχρι την παλαιά εθνική οδό Κορίνθου - Άργους, όπου και η συνοικία Χάνια, της οποίας το όνομα προδίδει τον σκοπό της που δεν ήταν άλλος από την εξυπηρέτηση των ταξιδιωτών. Οι κύριες ασχολίες των κατοίκων είναι η γεωργία και η κτηνοτροφία.