(100 cims) L'Elefant i Miranda de Santa Magdalena

Photo of(100 cims) L'Elefant i Miranda de Santa Magdalena Photo of(100 cims) L'Elefant i Miranda de Santa Magdalena Photo of(100 cims) L'Elefant i Miranda de Santa Magdalena

January 2, 2014
December 2013

near Monistrol de Montserrat, Catalunya (España)

Ascenció al Elefant o pic de Sant Salvador, cal agafar forçes ja que els primers graons del monestir ens agafaran en fred fins a la plaça de Santa Anna. Despres trencarem cap a la dreta direcció a la miranda dels ermitans on tindrem ocasió de pendre bones fotografies del monestir. Continuarem cap a la ermita de Sant Salvador, continuarem pujant entre el pic de la Prenyada i la Mòmia, finalment caldrà fer una grimpada un xic exposada i una canal ben estreta per fer cim. Les vistes des del Elefant son impressionants. Despres empendrem cami de baixada, cal tenir molt de compte tant en la canal com amb la desgrimpada, no la recomano fer-la amb moll. Continuarem fent un sender entre vegetació fins que ens trobem al Pla dels Ocells on creuarem el camí que puja a Sant Jeroni. Farem una forta pujada fins que trobem el camí nou de Sant Jeroni on trobarem un mirador per observar vistes de l'Anoia. Mes endavant continuarem direcció Sant Joan on trencarem a la dreta per començar a pujar al pic de Santa Magdalena. Aquest pic no te cap dificultat. Començarem la baixada i ens dirigirem a la Ermita de Sant Joan i finalment empendrem la tornada cap al monestir per el cami ample que voreja la banda de Collbató.