Ruta Munigaliza Pedrolas(subida larga e descenso por ruta)

Photo ofRuta Munigaliza Pedrolas(subida larga e descenso por ruta) Photo ofRuta Munigaliza Pedrolas(subida larga e descenso por ruta) Photo ofRuta Munigaliza Pedrolas(subida larga e descenso por ruta)

February 4, 2014
February 2014

near Louredo, Galicia (España)

Viewed 2015 times, downloaded 2 times

Descenso do galleiro desde a sua parte mais alta,o punto geotésico.A subida foi polo camiño da dereita,xa que é pola parte donde o camiño esta mellor para subir pedaleando.A baixada os 2 primeiros kms e polo mesmo sitio e despois desviase a esquerda para ir por un camiño diferente. Este seria imposible de subir por el pedaleando xa que esta cheo de buratos,miles de pedras soltas e desniveles harcore, que a converten nun descenso moi divertido e rápido.

• Photo of La Alpino
    La Alpino Feb 5, 2014

Nunca había visto esta modalidad y buscando otra cosa la he visto y no he podido contenerme.

Fantastico.!!!!

• Photo of rastagus
    rastagus Feb 6, 2014

El monociclismo es un gran y bonito deporte para conocer y disfrutar montes.Si puedes echale una visual a este video http://www.youtube.com/watch?v=QSzR4PHcg9U