از نینه رود تا خارود - رکابزنی مسیر هیر، ویار، فشک، سرچشمه خارود

Photo ofاز نینه رود تا خارود - رکابزنی مسیر هیر، ویار، فشک، سرچشمه خارود Photo ofاز نینه رود تا خارود - رکابزنی مسیر هیر، ویار، فشک، سرچشمه خارود Photo ofاز نینه رود تا خارود - رکابزنی مسیر هیر، ویار، فشک، سرچشمه خارود

May 21, 2017
May 2017

near Hīr, Qazvīn (Iran)

مسیر اصلی و ماشین رو به سمت سرچشمه خارود از قزوین، دانشگاه آزاد، باراجین، زرشک، بهرام آباد، پررود، آکوجان، پرچکوه و سرانجام سرچشمه خارود میباشد ولی ما برای رسیدن به خارود یه مسیر بیراهه به شرح زیر انتخاب کردیم
ساعت ۵ صبح ۲۹ اردیبهشت ۹۶ با وانت به سمت
روستای هیر حرکت میکنیم و بعد از پشت سر گذاشتن روستاهای باراجین زرشک، کامان، بهرام آباد و رازمیان دوچرخه ها را در روستای هیر پیاده میکنیم و به سمت
روستای ویار رکاب میزنیم تا از روستای ویار از یک مسیر بیراهه به سمت سرچشمه خارود برویم از انتهای روستای ویار مسیر خاکی سمت چپ را به بالا رکاب میزنیم مسیر با شیب فوق العاده زیاد آغاز میشود و بعد عبور از یک گردنه به سمت روستای فشک سرازیر میشود بعد چند کیلومتر سرپایینی به اول روستای فشک میرسیم و در مسیر سربالایی با عبور از فشک و قسطین و رشکین به سرچشمه زیبای خارود میرسیم
در برگشت از همین مسیر به روستای فشک برمیگردیم و مسیر سرپایینی و اصلی را به سمت روستاهای روح آباد و بهرام آباد ادامه میدهیم و از بهرام آباد با ماشین به قزوین برمیگردیم