Yuvacık Servetiye Aytepe

May 7, 2016
May 2016

near Kullar, Kocaeli (Türkiye)

Yuvacık Barajının çevresinde çok güzel manzaralar var. Sonrasında göreceğiniz gibi dik çıkışlar mevcut. 19 il 21. km arası orman içi bir yol. bisikletle çıkış çoğu yerde imkansız. Bu rotayı tersten gelmek çok zevkli olacaktır. Özellikle o kısım tam bir mtb deneyimi olur. O kadar yükseldim ki, inişte hava rüzgarsız olmasına rağmen kendi rüzgarımdan üşüdüm. Son resimde arkada görünen en yüksek tepeye çıktım. tepeden gölün küçücük göründüğü bir resim de var. Ne kadar yükseldiğini anlayabilirsiniz.

• tahaakkus May 9, 2016

tebrikler. gerçekten çok yükselmişsiniz. oksijensizlik çarpmış olmalı.

• Photo of depik
    depik May 10, 2016

teşekkür ederim. kendi başımıza yükselmek pek memnun etmiyor. amacımız diğer insanların da elinden tutup yükseltmek ama o insanlar yok misafirim var, yok yanlarım ağrıyor falan diye bahanelerle uzattığımız eli boş bırakıyor. işte biz asıl o an oksijensiz kalıyoruz...

• tahaakkus May 11, 2016

sizi bu drama sürükleyen, oksijensiz bırakan densizleri esefle kınıyoruz. olacak şey değil yani...

• i_ozen84 May 18, 2016

Birdahaki yolculuk ne zaman.bende tur için arkadaş arıyorum

• Photo of depik
    depik May 18, 2016

Haftada bir çıkmaya çalışıyorum ama pek olmuyor. Yarın taşdelen ormanında olacağım. Rota bu

Check out this trail!
    http://www.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=11508311 (45) at #wikiloc

• tahaakkus May 19, 2016

Oo köpek ve yaban domuzu rotası... size de böylesi yakışır ↑☆