Xeraco Platja-Fenollar-Granata-Raconas-La Barcella-Xeraco Platja 15-AGO-2020

Photo ofXeraco Platja-Fenollar-Granata-Raconas-La Barcella-Xeraco Platja 15-AGO-2020 Photo ofXeraco Platja-Fenollar-Granata-Raconas-La Barcella-Xeraco Platja 15-AGO-2020 Photo ofXeraco Platja-Fenollar-Granata-Raconas-La Barcella-Xeraco Platja 15-AGO-2020

-13 ft
August 17, 2020
August 2020

near Casas Las Basas, Valencia (España)

Ruta: Xeraco Platja-Favara-Finca El Fenollar-La Granata-Racó Joana-Tavernes-La Barcellat-Xeraco Platja 15-AGO-2020

Día: 15-08-2020
Temps total: 04:34:50
Temps en moviment : 03:11:16
Temps parat: 01:23:00

Ruta amb 4 pujades. La pujada al Fenollar, La Granata, Raconas i La Barcella.

Eixim de la platja pel camí de la canal i pel camí del Vedat a buscar el camí de la Séquia Mare. Passada la depuradora girem per l'esquerra a eixir i creuar a La canyada Cullera-Xeraco. Continuem pel camí de Vora Marina i per caminals de la marjal fem cap a Favara. En Favara anem a buscar la pujada a la Finca del Fenollar, ens dirigim despres a la pujada i baixada de la Font de la Granata despres baixem cap al Racó de Bartolo i pujem al Racó de Joana pel Racó Redó, baixem per l'Ermita de San Llorenç a Tavernes, esmorzar i ens anem cap a Xeraco a pujar La Barcella i d'ahi a la platja.

Les descripcions de les rutes són personals, per lo tant orientatives. La valoració de la dificultat es refereix a la dificultat tècnica com el tipus de terreny, si hi ha que enfilar si està senyalitzada o no, si és pista, triatlera sender fàcil, etc….. Esperem que vos agraden i gaudiu tant com les hem gaudit nosaltres. Si algú està interessat en fer alguna ruta amb nosaltres es pot posar en contacte a través de wikiloc.

01-Inici i Final

02- Marjal i Canal

03-El Fenollar

04-La Granata

Photo of05-Senda Del Pla de Les Creus y Camí Del Racó Joana Photo of05-Senda Del Pla de Les Creus y Camí Del Racó Joana Photo of05-Senda Del Pla de Les Creus y Camí Del Racó Joana