Wissant 53 km 1075 hm

May 17, 2009
January 2009

near Wissant, Nord-Pas-de-Calais (France)

• adihasher Aug 13, 2013

Zeer mooie rit ! Prachtig uitzicht ook !
    Zet de vrouw af in cite d'europe en op 15min rijden kun je starten met de MTB :-)

• USArider Apr 30, 2014

Mooie rit. Engeland perfect zichtbaar. Enkele afdalingen om een topsnelheid off road neer te zetten!! (66km/u)

• Photo of sampe88
    sampe88 Nov 25, 2014

Super mooie route
    Als beginnend mountainbiker heb ik de uitdaging aangegaan om deze route eens te proberen als experiment!
    Heb echt enorm genoten van de route desondanks er nijdige hellingen in zitten! maar de uitzichten maken zeer veel goed. de beklimmingen off-road waren soms zeer lastig door de veevuldige aanwezigheid van slijk. maar
    goed doenbaar. Al zullen de buurt-bewoners wel mijn vloeken gehoord hebben bij de zoveelste slijkhelling
    bedankt voor de mooie route en hopelijk hebben er nog veel mensen plezier mee!

• Photo of Gery Verelst
    Gery Verelst Jun 22, 2020

Vertrek woensdag 24 juni 2020 naar Wissant en neem de MTB mee om deze rit te rijden , kan geen probleem zijn met een E-MTB :-) Commentaar volgt .

Gery Verelst Sep 5, 2020

Ik heb deze rit gereden op donderdag 3 september 2020 , mooie rit, cat.heel moeilijk, veel stukken met veel modder en ook prettige en pittige hellingen. Ik rij met een ongelimiteerde mountainbike en kon dus voluit de hellingen nemen en snelle afdalingen.
    Bij aankomst waren mijn benen aan rust toe 😂. Aanrader route

• Steven Verkerke Sep 18, 2020

Is deze route ook te doen met een cyclocrosser?