← Part of Serra de l'Obac i Sant Llorenç de Munt

Voltant per Olesa, Vacarisses i Monistrol (#berenjenal)

Photo ofVoltant per Olesa, Vacarisses i Monistrol (#berenjenal) Photo ofVoltant per Olesa, Vacarisses i Monistrol (#berenjenal) Photo ofVoltant per Olesa, Vacarisses i Monistrol (#berenjenal)

February 17, 2015
February 2015

near Olesa de Montserrat, Catalunya (España)

(Segueix aquest link per a conéixer mes rutes #berenjenal)
Sortida de retrovament berengenal per posar oli a les articulacions en una primera part amb forts pendents i una segona en plan "descanset".

Aquest cop sortim d'Olesa cap a Vacarisses pel tram de pujada continua de 400m de desnivell fins al Coll de Pedra de la Bossa (km 5.6). D'alli baixem per forts pendents fins arribar a Vacarisses i alli anem a buscar el cami que ens du fins a la Torrota de Vacarisses (km 12.8). La part final no es ciclable i la fem a peu. Les vistes des d'alli son molt maques.

A partir d'aqui tornem tranquilament via Monistrol de Montserrat i la pista que voreja el Llobregat baixant cap a Olesa.