Volta Serra Llancers

August 29, 2010
August 2010

near Bas, Catalunya (España)

Sortim de St.Esteve de Bas direcció Coll Bracons, passant per Joanetes, seguim l'asfalt fins trobar la casa Cal Santpare, la deixem a l'esquerra i prenem la pista, que ens porta fins dalt Coll Bracons. Aqui passem la cadena i seguim la pista, baixem per la Grebulosa, peu 10 min., fins arribar a la pista del prat de la Vola.Aquí enfilem el camí del Puig d'Eugassa, peu 10 min. ens endinsem per les fagedes creuem el Torrent de la Freixaneda i pugem fins la casa de Porxiurgues, aquí a peu fins el Coll de Llancers, peu 30/45 min. Un cop arribem al Coll seguim el camí que ens porta a una casa abandonada, la passem i seguim la pista que ens porta a Falgars. Aquí seguim per asfalt, passem el Salt de Sallent a l'esquerra, arribem a un punt que la dreta tenim la pista que ens portaria a Cabrera i a l'esquerra una petita portellera, seguim per la portallera, camí marcat itinerannia, aquest ens porta agafar el camí ral, baixem pel camí ral fins arribar altre cop a St.Esteve de Bas. Ruta que passa enmig de fagedes brutals, amb vistes, val la pena el caminar.