VOLTA PROVINCIA TARRAGONA etapa 8:Refugi UEC del Mont Caro-Ulldecona

Photo ofVOLTA PROVINCIA TARRAGONA etapa 8:Refugi UEC del Mont Caro-Ulldecona Photo ofVOLTA PROVINCIA TARRAGONA etapa 8:Refugi UEC del Mont Caro-Ulldecona Photo ofVOLTA PROVINCIA TARRAGONA etapa 8:Refugi UEC del Mont Caro-Ulldecona

January 14, 2014
September 2013

near Alfara de Carles, Catalunya (España)

L'Etapa d'avui és una mica mes relaxada. Atravessem els Ports i anem al MOntsià (Ulldecona). Agafem la pista dels Ports i a través de masos i barrancs anem a parar a Fredes(dintre de Castelló. La pista no té perdua. És bastant llarga així que he senyalat amb un WP el Refugi de Fontferrera per si es necessari. A destacar el Mas del Ric de Fredes. La pista ve fent pujada, més o menys fins el Coll de Tombadors, on ja es deixa caure fins el poblet de Fredes. No hi ha fonts pel camí. Fem una lleugera pujadeta i anem a la Colònia Europa i fem una bona parada per dinar...eiii no us perdeu aquí un bon menú !! Com portem una mica de cansament decidim anar fins la Sènia per la carretera. Tot de forta baixada. Passem per devant del Convent de Benifassà que valdria la pena visitar, però ... Ja arribem al Pantà de Ulldecona. Feia dies que no veiem tanta aigua. Aquest pantà està alimentat pel Riu de la Sènia, i els barrancs de la Tenalla i el de La Fou. Fem una paradeta al antic Molí de l'Abat. Seguim per carretera fins La Sènia i ja directes fins El Pas que és un nucli de Ulldecona. Fem parada i fonda al petit i acollidor Hotel Rural dels Rajolars. Ja ens estan esperant. Eiii i amb piscina i tot...una passada!!! Tot plegat a un preu molt raonable.