VOLTA PROVINCIA TARRAGONA etapa 6: Ascó-Arnes

Photo ofVOLTA PROVINCIA TARRAGONA etapa 6: Ascó-Arnes Photo ofVOLTA PROVINCIA TARRAGONA etapa 6: Ascó-Arnes Photo ofVOLTA PROVINCIA TARRAGONA etapa 6: Ascó-Arnes

-41 ft
1993
January 13, 2014
September 2013

near Ascó, Catalunya (España)

Aquesta etapa va de La Ribera d'Ebre a la Terra Alta i és la primera etapa nocturna que fem. Va anar perfecte. Sortim de l'estació de Renfe d'Ascó i per una pista que surt de les afores anem cal al Coll de la Vall Bissida. Seguim pujant cap a La Fatarella i Villalba dels Arcs. De baixada cap a Corbera d'Ebre i arribem al poble nou. Ara agafem el camí antic de Corbera a Gandesa, capital de La Terra Alta, on estaria bé parar a veure la cooperativa, però com es tan fosc ... De Gandesa a Bot per Entrebarrancs. A Bot agafem la Via Verda de la Terra Alta, i només a la sortida hi trobem un parc amb una font...ufff ja era hora. Ara en lleugera pujada per la V.V. deixem als costats Horta de St Joan i Lledó. En una cruïlla, agafem la pista a l'esquerra, creuem el riu d'Algars, la carretera i ja som a Arnes...ufff ja era d'hora !!! A Arnes, al costat del portal de la muralla trobem "Cal Gorro" que és on dormirem unes horetes. Hem arribat a les 4 de la matinada i tenim la pujada als Ports per demà, bé...per avui jejeje. Arnes és un poble preciós, paga la pena que a l'endemà hi donem una volteta.