VOLTA PROVINCIA TARRAGONA etapa 3:Pont d'Armentera-Rocallaura

Photo ofVOLTA PROVINCIA TARRAGONA etapa 3:Pont d'Armentera-Rocallaura Photo ofVOLTA PROVINCIA TARRAGONA etapa 3:Pont d'Armentera-Rocallaura Photo ofVOLTA PROVINCIA TARRAGONA etapa 3:Pont d'Armentera-Rocallaura

36 mi
7 hours one minute
June 15, 2013
May 2013

near El Pont d'Armentera, Catalunya (España)

3a. etapa de la Volta a la Provímcia de Tarragona. Sortim de Can Tuets a l'Alt Camp, damunt del Pont d'Armentera. Anem remuntant la vall del Gaià per poblets com Vallespinosa, Pontils i Guialmons per arribar a la vila medieval de Santa Coloma de Queralt que mereix especial aturada,a la part més alta de la Conca de Barberà. Pel camí castells com el de Saburella... Sortim en pujada cap a Conesa...els camps de cereals estan esplendorosos aquesta primavera Visita obligada també a Conesa que és patrimoni artístic pel seu petit casc antic i el seu call jueu. Ara ja seguint la Via Verda dels parcs eòlics de la Serra del Tallat passem per Forès i Belltall amb magnífiques vistes sobre la Conca de Barberà. El darrer tram per la cresta de la Serra del Tallat fins arribar al bonic poblet de Rocallaura, ja dintre de l'Urgell. Fem parada a Cal Gepo.