Volta per Sant Llorenç del Munt i l'Obac

Photo ofVolta per Sant Llorenç del Munt i l'Obac Photo ofVolta per Sant Llorenç del Munt i l'Obac Photo ofVolta per Sant Llorenç del Munt i l'Obac

April 19, 2023
April 2023

near Sant Vicenç de Castellet, Catalunya (España)

Ruta molt completa de pista, corriols i trialeres. Posaria moderat si s'està rodat en bici de muntanya i descens. 51 km i 1350mD+. Hem seguit el track de @gemcar fins a Mura.

A destacar vistes excepcionals de la cara nord de Montserrat al primer tram i després ja t'endinses a las característiques formes terroses i conglomerades de St Llorenç, on en bona part vas carenejant i van apareixent La Mola i el Montcau. També la quantitat de rieres i torrents per tot arreu, en el nostre cas tot sec com a tot el país aquest 2023. Per això totes les fonts igualment les hem trobat seques.

Nosaltres hem hagut de baixar de la bici en algun tram de pujada pel cansanci i terreny, i a la baixada abans de la preciosa Mura varis cops acabant bastant fins els ous. Potser abans del Cargol es pot agafar un altre corriol cap a les coves de Mura en millor estat.

A partir d'aquí per falta de temps i amb ganes d'asfalt agafem una carretereta plaent fins a Rocafort, poblet minúscul molt bonic. Ara la carretera fins al Pont de Vilomara i Sant Vicenç de Castellet ja té més trànsit.

Agafar per l'esquerra just abans de passar el merendero la pista