VOLTA PER LA SERRA DE BUSA

May 29, 2011
May 2011

•   3.3 1 review

near Sant Llorenç de Morunys, Catalunya (España)

RUTA QUE COMENÇA A LES CASES DE POSADA, AL COSTAT DEL PANTÀ LLOSA DEL CAVALL, I QUE PUJA FORT FINS ELS PLANS DE BUSA, HI HA UNA PART DE CORRIOL, MARCADA AMB DOS WAYPOINTS D'ORIGEN I FINAL, QUE NO ES CICLABLE I CAL PORTAR LA BICI A COLL, DESPRES PASA PELS PLANS DE BUSA I BAIXA FORT CAP A LA VALL D'ORA I TORNA A PUJAR CAP ALS COSTATS DE LES CINGLERES DE BUSA PER TORNAR AL PUNT D'ORIGEN

PictographMountain hut Altitude 0 ft

PLANS DE BUSA

Carretera sin pavimentar

• lledonera Jun 8, 2011

Nosaltres som els masovers de l'Alberg Cases Altes de Posada. Aquí trobareu allotjament confortable i bon menjar. Així com lloc per tenir les bicicletes. Podreu gaudir també de la nostra piscina des de finals de juny fins l'agost.

• Photo of smallo
    smallo Jun 28, 2015

El track va en sentit antihorari, però la descripció sembla que proposa fer el track en sentit horari; així que vaig triar fer la ruta en sentit horari; efectivament el tram assenyalat com ciclable (de pujada), no ho és. També vaig trobar que el tram abans d'arribar a la Rectoria de la Selva (aquí es pot omplir aigua!) tampoc ho és (també de pujada).

Em quedo amb el dubte de si és millor fer la ruta en el sentit antihorari, crec que els dos trams no ciclables en l'altre sentit seran a la seva majoria ciclables de baixada. Però probablement hi hauran pujades molt dures també!!!