VOLTA PER EL MONTSENY

April 14, 2013
April 2013

•   4.7 2 Reviews

near Montseny, Catalunya (España)

Sortim del poble de MONTSENY, d'allà pugem al Cim del SUI un mirador fantàstic del maçis del Montseny, baixem al Pla de La Calma i El Collformic i seguint en part el GR tornem al poble de Montseny on ens espera el dinar.La ruta discórrer per pistes forestals, l'únic tram més dur és el inici amb 10,6 Km de pujada amb un desnivell de 900 m des del poble del Montseny fins al Pla de la Calma. A partir d'aquí es planeja uns 3-4 kilometres i després tot baixada fins el punt de sortida. Al waypoint "Cruilla" a quatre quilòmetres de l'arribada, hi ha l'opció d'agafar una trialera que ens surt a la nostra dreta, o seguir 4 quilòmetres per carretera asfaltada, els 300 primers metres de la trialera és per bikers experimentats en trialeres i altres afers (avisats....)

sortida

vistes

• Photo of caparros
    caparros Aug 6, 2013

Avui he fet aquesta ruta ,molt bonica molta calor peró molt maca jo només diria que és una mica mes de moderada igual per que ting 61 taco la trialera fantastica ¡¡per cert sense peus ¡¡Gracies https://ca.wikiloc.com/rutes-outdoor/volta-per-el-montseny-4298727#wp-4298731/photo-2114768

• Photo of platanbike@gmail.com
    platanbike@gmail.com Aug 7, 2013

estem contents que t'hagi agradat la nostra ruta tal com tu bé dius la ruta passa de moderada, 1200mtrs de desnivell acumulat és difícil, ja l'hem rectificat, nosaltres també tenim 61 tacos i 58 i 62 etc ja portem molta guerra a les nostres cames, moltes gràcies per confiar en les nostres rutes, ens veiem en aquests camins.
    moltes gracies Caparros https://ca.wikiloc.com/rutes-outdoor/volta-per-el-montseny-4298727#wp-4298731/photo-2114768

• Photo of guilli_GIG
    guilli_GIG Jan 21, 2014

Molt bona ruta platanbike06! Increïbles les vistes!

• Photo of platanbike@gmail.com
    platanbike@gmail.com Jan 21, 2014

Ens n'alegrem molt que t'hagi agradat guilli, ens veiem per aquests camins.
    Bones pedalades.

• Photo of Airelliure
    Airelliure Jul 16, 2014

Molt bona ruta company, i molt ben explicada!

L'últim tram de trialera és certament poc ciclable (jo vaig haver de baixar de la bici), però no és gaire llarg i ens permet seguir, després, per pista fins al cotxe, així que és una bona alternativa! gràcies per explicar-la, i per oferir fins i tot una alternativa per carretera ;)

Salut!

• Photo of Airelliure
    Airelliure Jul 16, 2014

M'oblidava! Jo vaig sortir des de les piscines, i crec que també és molt bona opció ;)

• ibanBCN86 Mar 8, 2015

Bona ruta!! :)

• Photo of joguii
    joguii Nov 10, 2019

Molt maca. El desnivell inicial es bastant potent. Però gràcies per la ruta!!!

• Joan Baro Jul 5, 2020

Hem fet la ruta aquest cap de setmana. Molt recomenable. Hem seguit les indicacions descrites I val la pena cada km.