← Part of Collserola Est

Volta pels torrents de Can Borrell, La Salamandra i Can Gordi

Photo ofVolta pels torrents de Can Borrell, La Salamandra i Can Gordi Photo ofVolta pels torrents de Can Borrell, La Salamandra i Can Gordi Photo ofVolta pels torrents de Can Borrell, La Salamandra i Can Gordi

February 22, 2013
February 2013

near Valldoreix, Catalunya (España)

(mes fotos aqui)

Excursioneta curta prenent alguns senders i corriols aleatoris i sorprenents que desconeixia. Molt recomanable.
Comencem des de Mirasol Cap a Can Borrell continuant cap a Sol i Aire però ens desviem just abans per a baixar al pantà de Can Borrell. D'alli continuem per un sender que puja la Serra de l'Arrabassada, en alguns trams prou empinada com per baixar de la bici. Un cop a dalt creuem la "trialera del viaducte de Can Ribes" per baixar cap a Can Gener, bora Sant Medir. Prenem allí el camí que tira cap a la carretera de l'Arrabassada via Can Puig i Can Ribes. Baixem cap a Sant Cugat per la carretera fins arribar al desviament del sender que indica cap a Can Gordi i Can Bell. Aquest sender es molt facil i agradable, exceptuant algun punt on hem de baixar de la bici per troncs o per creuar el torrent de Can Gordi. El sender ens du a Can Bell on podem agafar la carretera de l'Arrabassada de nou ja molt aprop de Sant Cugat.
(El meu desconeixement del lloc va fer que em desorientes i enfiles la carretera cap a Barcelona per error).