Volta Pel Moianès

August 5, 2008
August 2008

near Collsuspina, Catalunya (España)

Volta per la ronda del Moianès, que transocrre en la seva major part pel GR177 del Moianès. Sortida i arrivada a Collsuspina, Un cop a Castellterçol espot continuar pel GR fins a Sant quirze de safaja. Nosaltres no ho vem fer, però si la vols completar la pots seguir fins a st quirze.

Més rutes a: http://les2hores.forogeneral.es/foro/
Entra, registrat i descarrega tots els tracks que vulguis. L'actualitzem continuament
Visita També www.les2hores.com

Castellterçol

• Photo of Xavi_BM
    Xavi_BM Mar 7, 2009

Hola Ernestt. M'agradaria fer aquesta ruta però no connec la zona. Què em podries dir si és més corriolera o pistera?

• Photo of ernestt
    ernestt Mar 7, 2009

Es tot pista, i força ampla gairebé sempre. Només hi ha un trosset de corriol de pujada tornant de granera cap a Castellterçol, si no recordo malament. Però com et dic és casi tot pista.

• Photo of jaumecotsgonfaus
    jaumecotsgonfaus May 16, 2022

Itinerario facil al ser todo pistas y una parte carretera asfaltada de hace poco tiempo. Para evitar asfalto se puede optar por ruta alternativa en Monistrol de Calders. Ruta larga y atencion a la distancia y agua si se hace en verano