&Volta al paradis garrotxi dia 1

August 10, 2014
August 2014

near Sant Pau de Segúries, Catalunya (España)

&Volta al paradis garrotxi dia 1 Sortim de Sant Pau de Seguries, i enfilem cap al Sitjar, i la carena que porta al Talló. Un cop al Talló baixem a l´esquerra cap a Resclusanys, no us perdeu abans de baixar la vista cap a la vall d´Oix desde dalt del Talló. Un cop a baix, agafem la carretera de Beget i fem un 4 o 5 km fins agafar un sender que pujant ens portara a Salarça i després pujarem i travessarem un coll que un cop haurem baixat, rependrem la carretera que ens portarà a Beget.
Després baixem fins arribar al pont de baix, on agafem la carretera que l´indicador diu Talaixa, i un troç més avall, agafem un sender després de travessar una riera seca que ens portarà a les fassanes. Paciència son uns 3 km cara amunt i molt dificils de passar i totalment inciclables. Un cop a les fassanes ja trobarem una pista forestal molt més amable i de baixada que ens arribara a l´hortmoier, i ja quedarà poc per arribar a Oix on nosaltres hem fet nit al Camping la Soleia.

A

El talló

Aprop de resclusanys

Salarça

Hortmoier

Palanca del Samsó

• Photo of lipotimic
    lipotimic Aug 11, 2014

Volta a l'alta garrotxa tot i que surt i torna del Ripollès, és recomanable de fer-la a la primavera o tardor ja que es una zona força calurosa i la veritat es de que hem suat de valent ja que l'hem feta el 8,9, i 10 d'agost.
    Si algú s'anima que disfruti de la zona que és inmensament bonica i val la pena d'assaborir aquests indrets per on passa.