volta al Canigó i cim-2012

July 3, 2012
July 2012

•   5 2 Reviews

near Prats-de-Mollo, Languedoc-Roussillon (France)

volta espectacular per les vistes i paisatges, però molt dificil per el gran desnivell. nosaltres varem sortir el dissabte a la tarde i varem anar a dormir al refugi de les conques, un deu en el tracte i servei. al segón dia directes fins a cortalets, al matí a primera hora pujade al cim (menys de 3h. anar i tornar)agafar la bici i avall que fà baixada, o ho semble, perque encara quedan dos pujadas que no s´acaban mai, i fins a Prats de Molló, lloc d'arribada i sortida. Genial.

cim de Canigó

refugi de Cortalets

refugi les conques

sortida i arrivada

D115-a

• Photo of Juan hj
    Juan hj May 24, 2013

me muero de ganas de hacerla!!!!

• ManelMasramon Feb 17, 2014

Gràcies pel teu correu! Aquest estiu la farem !

Salut

Manel

• Photo of jvaladez
    jvaladez Mar 23, 2014

Bona tarda, m'agradaría sapiguer si aquesta ruta te molta dificultad técnica o solament es molt dificil pel desnivell.

• Photo of comas
    comas Mar 24, 2014

hola, el track no té cap dificultar técnica, en absolut, domés té un tram de uns 400m que no és ciclable, peró la resta és molt sencilla de fer, si no fós per les fortes i llargas pujades que té. us la recomanut per que és espectacular.

• Photo of biker of Bronx
    biker of Bronx Jun 14, 2018

Buena ruta para conocer el massís del Canigó.

Yo personalmente tengo una duda. Comentáis que habéis tardado menos de 3h entre subir al cim y bajar a Cortalets otra vez. He subido 5 veces al Canigó (4 desde Cortalets y 1 por la ximeneia desde Marialles) y considerando que mi estado de forma a nivel de montaña en ese momento era bastante bueno, nunca he tardado menos de 3h en subir y bajar, más aún cuando en la cima te recreas un poco con las vistas, descansas, fotos y demás. Lo digo para la gente que quiera hacer vuestra ruta y tenga en cuenta los tiempos, no vaya a pillarse los dedos con eso.

Yo la vez que más rápido subí y bajé fueron 2h y poco de subida y 1h30 de bajada, lo que en total suman 3h40 aprox + parada en la cima de 15-20min

Un saludo.

• Photo of Oriol Girona
    Oriol Girona Sep 27, 2021

Ruta molt recomanable i exigent per les pujades, especialment la de Vernet a Cortalets
    El cim desde Cortalets i tornada, unes 3 hores caminant, com diu la ressenya.
    El tram apeu, 400m de desnivell en baixada, amb algun tram curt ciclable.
    Vàrem fer nit a la cabana de Pla Guillem, i tenda a Pla Cabrera, just abans del tram apeu.
    Gràcies per compartir-ho.

• Photo of Adri_GR
    Adri_GR Dec 3, 2022

Es una ruta q fa molt bona pinta!! Apuntada per 2023!
    Vam fer la volta Canigó en careterra ara toca en btt! Pel q dius sembla q no es excessivament tècnica en baixada i q requereix mes aviat un nivell físic alt. Gracies i salut!

• Photo of comas
    comas Dec 3, 2022

Si Adri, no té cap dificultat tècnica , només el desnivell i la distància