Volta a Montserrat BTT

1910
November 13, 2010
November 2010

near Monistrol de Montserrat, Catalunya (España)

Cremallera de Montserrat - Monistrol - La Puda - Can Vinyals - Colònia Sedó - Collbató - La Vinya Nova - Can Jorba - Can Maçana - Marganell - Sant Cristòfol - La Calzina - Monistrol

Bonica volta que permet veure totes les cares de la Muntanya. Es roda sempre per bones pistes forestals, a vegades una mica pedregoses, i algun petit tram de carretera.

IBP:106AA

• Photo of Titoscale1985
    Titoscale1985 May 14, 2012

Bones!!

Quan parles de pistes forestals, fas referència a corriols i trialeres, o pistes sense trams tècnics? tinc que portar a un amic que no te molta experiència.

Gràcies

• Photo of panxito
    panxito May 14, 2012

Uf!! Ja fa temps que la vaig fer i no ho recordo massa. En general pistes bones, tot i que amb pedres soltes que poden complicar el tema una mica.
    Sí que em sembla recordar que el darrer tram de pujada fins a Can Maçana era corriol i vaig haver de carregar la bici, pe`ro no massa tros.