VOLTA A MATAMALA I FORMIGUERA

September 6, 2016
August 2016

•   3.3 1 review

near Matemale, Occitanie (France)

Pedalada amb volta a l'embassament de Matamala amb extasió fins a sobre del poble de Formiguera.

Deixem el cotxe al costat de l'aparcament d'autocaravanes del Centre de Vacances al qual s'hi accedeix des de la carreter que ve de la Cerdanya cap al Capcir. Per fer la volta prenem la direcció sud des del lloc anomenat Riu Fred.

Anem donant la volta al llac tot passant per sota del poble dels Angles fins que trobem les marques grogues i vermelles del Tour del Capcir. Quan les marques segueixen un corriol nosaltres seguim recte per la pista cap a la carretera D52. La creuem i seguim el recorregut esportiu fins al punt on trobem la conducciò d'aigua sotrrada i que seguirem fins al final de la nostra ruta. Creuem la D32 i anem fins a passar per una urbanització i aturar.nos a les ports del camping la Devesa.

Per la tornada desfem al camí fins in hem trobat la conducció soterrada i ara la seguim fins a la zona de lleure atocar de l'embassament. La creuem i reculem fins a l'inici de la presa. Per la presa anem fins a l'altra riba per retornar on tenim el vehicle.