Volta a Catalunya des de Sentmenat ETP15 Organyà - S.Pere de la Vansa

Photo ofVolta a Catalunya des de Sentmenat ETP15 Organyà - S.Pere de la Vansa Photo ofVolta a Catalunya des de Sentmenat ETP15 Organyà - S.Pere de la Vansa Photo ofVolta a Catalunya des de Sentmenat ETP15 Organyà - S.Pere de la Vansa

May 9, 2017
May 2017

near Organyà, Catalunya (España)

Ruta molt solitària, no es troba cap nucli en tota la ruta, es passa a prop de L’Alzina d’Alinyà però cal desviar-se si s’hi vol anar. Cal portar força aigua, no se’n troba fins a Ossera. Avui arribem a la serralada del Cadi tot tocant les Serres d’Odèn-Port del compte. Etapa difícil pel desnivell acumulat (1.697 m), que tot i no ser molt llarga requereix molt de temps en haver-hi forces quilometres no ciclables o amb rampes superiors al 20%. Després d’una pujada inicial de 9 km, planegem fins al km 15 on comença una forta pujada pedregosa i no ciclable fins al km 19 (Coll Durau). Després d’un parell de km de suau pujada, tornem a trobar fortes rampes fins al km 26 (Coll D’Àres ). D’aquest coll, ja baixem en forta pendent fins a Ossera i per carretera asfaltada fins a Padrinàs i finalment a Sant Pere de la Vansa. Temps sense aturades 4 h 56’. Desnivell positiu 1.697 m.
Volta a Catalunya des de Sentmenat
Etapa 14 Aramunt - Organyà.
Etapa 16 S.Pere de la Vansa - Bagà.