Volta a Catalunya des de Sentmenat ETP14 Aramunt - Organyà

Photo ofVolta a Catalunya des de Sentmenat ETP14 Aramunt - Organyà Photo ofVolta a Catalunya des de Sentmenat ETP14 Aramunt - Organyà Photo ofVolta a Catalunya des de Sentmenat ETP14 Aramunt - Organyà

May 9, 2017
May 2017

near Sant Martí de Canals, Catalunya (España)

Al sortir d’Aramunt, per recomanació del propietari de l’hotel on vaig dormir (bon coneixedor del terreny), segueixo un camí diferent del fet per Joanbtt, més directe per enllaçar en 4 km amb el trac de Joanbtt a l’altura de Pessonada. En sortir d’Aramunt forta pujada fins a Pessonada per planejar fins entrar a la reserva de Boumort. Ja dins la reserva, planeja 7/8 km fins agafar una forta i llarga pujada fins al coll de Llívia. Del coll de Llívia i després d’una pujada (6 km) tornem a remuntar fins al coll de la Vila i ja baixem fins a Montanissell on agafem carretera asfaltada per continuar baixant fins a Organyà. Ruta molt maca en travessar la serra de Boumort i estar a torcar Coll de Nargó. Temps sense aturades 4 h 16’. Desnivell positiu 1.224 m.
Volta a Catalunya des de Sentmenat
Etapa 13 Pont de Montanyana - Aramunt.
Etapa 15 Organyà - S.Pere de la Vansa.