VISTES DE TOSCANA VALENCIANA-FONTANARS DELS ALFORINS

November 15, 2014
November 2014

near Casas Cubells, Valencia (España)

Xicotet paseig en temps fred per la nostra "TOSCANA VALENCIANA" on ja es s'hi nota la tardor, amb els caps de vid en el seu peculiar color tostat... En un pricipi la ruta era la nomenada "TOSCANA VALENCIANA" de Centres BTT (els postes que hi han als senders) però, està molt mal senyaliza al meu pareixer la ruta, primer perque a internet es ficada al revés la direcció i marcada per senders inexistens i segona, la falta de mantinecia dels postes informatius i de plànols sobre la ruta.

Al km 14, s'ha de tirar cap a la dreta, nossaltres vam segi uns metres més.
Al km 18,5 hi ha un creuer, a mà dreta s'hi va a una xicoteta imatge religiosa sobre una caseta. Al fer la visita, em de tornar al creuer, no agafar un altre sender (ens vam equivocar de senda). Al tornar al creue em de segir recte la trajectoria.
Al km 18,7, ens topem amb una "cabanya" on dins trobarem un pot amb una llibreta. Deixeu el vostre comentari allí :)
Al km 20, la cosa es complica,es fins aci mes o menys on ja deixem de seguir la senyalisació de la ruta "LA TOSCANA..." i ens endincem per la falda de la munyana, on el camí molt deteriorat ens obliga a baixar de la bici i fer quasi tota la ruta baix la bici, fins el km 22/24 on ja és mes pla.