Visit Vilada plus

November 3, 2021
November 2021

near Vilada, Catalunya (España)

Ruta original Visit Vilada penjada al Trailforks però afegint algun canvi com la baixada de la Clusa Direct, un corriol estret, revirat i un pèl tecnic però tot i això es deixa fer en la seva major part. D'aquí pujada cap el Pla de l'Orri i el coll de Pan. D'allà, què dir, doncs a disfrutar dels indrets per on es passa, els corriolls, les vistes (que avui no he vist pq estava molt tapat i queia pedra)... fins a St Romà. Seguim baixant per la Ribera fins a la zona de picnic.
I ara toca preparar-se per patir una mica doncs venen 2km de pujada que amb el desnivell que portem a les cames ens faran preguntar-nos què carai fem allà (i més quan comença a ploure). Però la recompensa de la baixada et fa oblidar aquest patiment! Baixem per Vilada Express 1 (espectacular i es deixa fer força) + part 2. Aquí la idea era anar direcció el castell de Rosset i la presa, però... la pluja ja era intensa així que integral de la Vilada express 2 fins a Vilada.
Ruton!
Poso moderat pq amb un bon fons i una mica de tècnica es pot fer bé. Però és exigent.