Vinya Nova corriols 2017

April 29, 2017
April 2017

near Collbató, Catalunya (España)

Tradicional sortida per la zona de Collbató i El Bruc incorporant en aquesta edició nous corriols i un tram DH: Serra de Rubió. Variada i divertida predominant terreny pedregós tant de pujada com de baixada.

En bona companyia: Domènec, Jordi, Willy, Xavi5, Lligonyeitor i l'Edgar d'Esparreguera que s'ha afegit al grupet en ruta.

ULL: en la zona dels colls de Rubió (descens de la Casa dels Italians) estan posant tanques i s'han tallat trams de corriol que coneixíem d'anys anteriors: hem hagut d'improvisar una alternativa sobre la marxa i per sort hem sortit prou bé. Properament posaran filats i per tant millor evitar aquest tram. Baixar fins a les immediacions d'Esparreguera i remuntar fins connectar amb el corriol pedregós de Collbató (veure waypoints) podria ser una bona solució.

A banda d'aquesta la incidència tot molt bé acabant amb un bon dinar a la Vinya Nova.

Ruta all mountain amb 50% corriol 45% pista i 5% carretera... i quasi 100% pedra (-;

2 ALZINA GROSSA

Tindrem de provar-ho...

• Photo of xanko
    xanko Jul 3, 2021

Corriol exfoliant🤣🤣🤣👌 no apte per a pells fines?

• Photo of xusbttmania
    xusbttmania Jul 3, 2021

Xanko; sent un track del 2017 ja li va tocant una actualització. Camins que en aquell moment passàvem pels pèls ara poden estar tancats o molt malmesos. I més si ens van passant per sobre Glòries i Filomenes...