Vilanova de Sau

March 30, 2018
March 2018

near Vilanova de Sau, Catalunya (España)

Les arbredes humides de les Guilleries, l’altiplà del Collsacabra i la Vall de Sau han creat un indret privilegiat, amb l’entorn imponent dels cingles, boscos i aigua, i esquitxat de petits pobles d'estampa medieval. Aquesta ruta recorre els paratges propers a un d'aquests pobles, Vilanova de Sau, un itinerari assequible per gaudir de magnífiques panoràmiques. L'itinerari està marcat amb plaques de senyalització com Ruta 14 (blava) del Centre BTT de la Vall de Sau-Collsacabra.

• Photo of sergipad
    sergipad Jul 6, 2021

Hola. Ens vàrem autoregalar el teu llibre per Sant Jordi, i diumenge vem fer aquesta ruta. Per nosaltres va ser la primera vegada que sortiem amb la bici fora del lloc on vivim. Ens va agradar molt i esperem fer-ne moltes més.
    Dit això, nosaltres ni tenim prou nivell, ni forma física encara, per això la varem trobar moooooolt difícil. Tot són pujades i corriols estrets. Ens la imaginàvem més planera i senzilla en general.
    No obstant et volem donar les gràcies per compartir la ruta i tota la feina del llibre, que ens sembla genial..