Vilallonga de Ter - Camprodon - Colònia Estabanell - Coll del Pal - Vilallonga de Ter

Photo ofVilallonga de Ter - Camprodon - Colònia Estabanell - Coll del Pal -  Vilallonga de Ter Photo ofVilallonga de Ter - Camprodon - Colònia Estabanell - Coll del Pal -  Vilallonga de Ter Photo ofVilallonga de Ter - Camprodon - Colònia Estabanell - Coll del Pal -  Vilallonga de Ter

July 11, 2015
July 2015

•   3.7 1 review

near Vilallonga de Ter, Catalunya (España)

Sortida circular per la vall de Camprodon. Sortim de VIlallonga i a Llanars agafem el camí de la Font del Forcarà fins a Camprodon, arribem a la Colònia Estabanell per carretera i trenquem a ma dreta a l'alçada del Semàfor amunt per carretera emporlanada fins el trencant del Refugi de Montserrat abans d'arribar a Sant Martí de Surroca, les vistes d'aquesta carretera són molt maques i s'arriba a veure Ogassa. Pugem cap al Refugi de Montserrat i el Coll del Pal, ( passem per una font i carreguem aigua), en aquest tram i degut a la pendent i a l'estat de la pista ens hem de baixar alguns cops de la Bici. Arribem al Coll del Pal, les vistes són espectaculars. Seguim els caminets de les vaques fins a la Collada Verda i allà ja enfilem cap a Abella per pista i tot seguit cap a Vilallonga

• Photo of Xavyet
    Xavyet Aug 7, 2019

Potser és pel pas del temps, però la part final d’ascens és realment dura i desp del coll de Pals la ruta està molt desdibuixada... xo m’ha agradat molt!! Paissatges impresionants