Photo ofVilafranca del Penedès, Les Gunyoles, Castell Vell d'Olivella, Santa Susanna, L'Arboçar Photo ofVilafranca del Penedès, Les Gunyoles, Castell Vell d'Olivella, Santa Susanna, L'Arboçar Photo ofVilafranca del Penedès, Les Gunyoles, Castell Vell d'Olivella, Santa Susanna, L'Arboçar

February 20, 2018
February 2018

•   4.3 1 review

near Vilafranca del Penedès, Catalunya (España)

Dificultat tècnica entre moderada i difícil, segons les habilitats i la màquina. Exigent físicament segons l'edat.
Bona ruta per conèixer la part est del Penedès i entrar una mica en el parc del Garraf, ple de margalló, per camins entre vinyes però molts corriols en pujada i en baixada que es poden fer casi tots sobre la bici. Jo he hagut de fer algun petit tram a peu però ja tinc una certa edat, (+65).
En total son més de 1300 metres de puja i baixa, a pesar de que el GPS del Wikiloc marca només uns 850. Per això és una mica exigent físicament, al menys per als de la meva quinta. Una trenca-cames. Es exigent fins al final, doncs quan ja creus que vindran bones pistes per arribar a Vilafranca encara et trobes amb corriols i pujades.
Es visiten coses amagades que tenen les corresponents banderoles. Esglésies, Torres, Castell, Pou, Ermita, etc..
Bona ruta.

PictographReligious site Altitude 716 ft

Santa Maria dels Horts

• jfreixedas1975 Oct 25, 2020

Tot i que hem fet alguna variant ens agradat força... Repetirem segur!

• Photo of JuliSG
    JuliSG Oct 26, 2020

Gràcies jfreixedas 1975 per la teva valoració.

Espero què hagueu gaudit de bona visibilitat i bon temps per gaudir del Penedès.

Bones rutes

• Photo of Carlos.Conway
    Carlos.Conway Apr 2, 2023

Buenas JuliSG, hemos hecho esta ruta este sábado y la verdad que Ole ruta chula y entretenida 👍

• Photo of JuliSG
    JuliSG Apr 2, 2023

Hola Carlos.Conway.
    Ma n'alegro molt que us hagi agradat. Espero l'hagueu gaudit amb bon temps i amb bona companyonia.
    Encara que ja no visc al Penedès he viscut vint-i-cinc anys i encara vinc de tant en tant.