Vilablareix - Sant Roc - l’Estanyol - Mas Llunès - Bescanó - Salt - Vilablareix

Photo ofVilablareix - Sant Roc - l’Estanyol - Mas Llunès - Bescanó - Salt - Vilablareix Photo ofVilablareix - Sant Roc - l’Estanyol - Mas Llunès - Bescanó - Salt - Vilablareix Photo ofVilablareix - Sant Roc - l’Estanyol - Mas Llunès - Bescanó - Salt - Vilablareix

March 21, 2021
March 2021

near El Perelló, Catalunya (España)

Iniciem la ruta a Vilablareix i ens dirigim al barri de l'Esglèsia fent una volta pel passeig a la vora del riu Masrocs. Un cop a l'Esglèsia pugem per un corriol fins a Sant Roc. Baixem fins a Aiguaviva i continuem per un seguit de pistes i corriols fins a l’Estanyol. D'allà, ens enfilem fins al turó de la torre del telègraf i baixarem en direcció a Bescanó virant en direcció a la Fontbernat. Seguim en direcció a Mas Llunès per una pista fins a trobar la carretera asfaltada. Després d'un tram de 100m girem cap a la dreta i baixem en direcció a les fonts de Cal Cabrer fins a Bescanó. La tornada fins a Salt i Vilablareix la farem el Bicicarril. La ruta és molt assequible per a molts nivells i molt ciclable tot i fer algun corriol divertit.

PictographPhoto Altitude 322 ft

PictographPhoto Altitude 302 ft

• Photo of frankwap14
    frankwap14 Aug 12, 2021

Per una banda (error meu) he seguit la ruta a la inversa lo qual ha complicat considerablement la sortida, sobretot en les trialeres on la pujada ha estat impossible de fer-la a sobre de la bici. A banda d'això però, la majoria de corriols/trialeres totalment impracticables i no crec que sigui per un tema de més nivell o menys, corriols atapeïts de vegetació, trialeres molt complicades pel gran desnivell i les esquerdes provocades per l'aigua. En algunes parts de la ruta, he hagut de buscar alternatives, ja que el camí indicat pel track et portava a diversos culs de sac on no hi havia cap corriol per seguir (entre Estanyol i Aiguaviva pel mig d'uns camps, prop de la torre del telègraf,...etc)
    En definitiva una mala experiència plena d'esgarrinxades... :-(

• Photo of Cesc Olot
    Cesc Olot Aug 12, 2021

Quina llàstima Frankwap14. És cert que l'arribada a l'Estanyol la vam fer mig travessant un cap durant uns 300m i que baixant pel telègraf hi havia camí una mica emboscat. La bardissa avança molt ràpid de manera que mirarem de refer la ruta i buscar algun camí alternatiu per fer més fàcil aquest parell de trams. Per la resta, crec que és bastant ciclable en la direcció que ho vam fer nosaltres i en aquella època de l'any. Merci pel comentari.

• Photo of frankwap14
    frankwap14 Aug 12, 2021

Moltes gràcies pel comentari Cesc, espero poder-la tornar a fer amb millors condicions! ;-)