Photo ofVic - l'Enclusa - la Guineu - la Cantina - Puig-l'agulla - Sala-d'heures - corriols per les Guilleries (IBP 51) Photo ofVic - l'Enclusa - la Guineu - la Cantina - Puig-l'agulla - Sala-d'heures - corriols per les Guilleries (IBP 51) Photo ofVic - l'Enclusa - la Guineu - la Cantina - Puig-l'agulla - Sala-d'heures - corriols per les Guilleries (IBP 51)

April 11, 2021
April 2021

•   4.5 2 Reviews

near Vic, Catalunya (España)

Ruta molt entretinguda amb multitud de corriols. Se surt de Vic per l'itinerari del Gurri i es passa per Santa Eugènia de Berga, Taradell, la urbanització de la Guineu i per talaies com l'Enclusa i Puig Moltó. La carena de les Bruixes que va de Romegats a Puig-l'agulla és un "Dragon-Khan" de corriols emboscats. La tornada des de Puig-l'agulla té els corriols del bosc del Mas i el Pacman que requereixen fer eslàlom entre arbres. L'indret de Font Paradís i Sala-d'heures és pintoresc i molt bonic. Tornada corriolera des de Sant Marc.
Vam comptar amb l'agradable companyia de l'Antònia.

Bassa del Mas

Torrents del Pla

• Photo of david esperanza solé
    david esperanza solé Jun 16, 2021

Bones, podrias aclarir-me el que vols dir amb lo de corriols emboscats?
    Estan molt bruts, atepeït de vegetació, o ...
    Salut i corriols

• Photo of Naim
    Naim Jun 16, 2021

Hola,
    Són corriols pel mig del bosc amb vegetació a banda i banda. Són molt transitats pel que pressuposo que estaran nets i perfectament ciclables. Si t'agraden els corriols, aquesta ruta és collonuda.

• Photo of david esperanza solé
    david esperanza solé Jun 26, 2021

Bones, avui he fet una sortida molt més curte que la teva pasan per la carena de les Bruixes i déu n'hi do la corriolada.
    La suma de tot plegat a sortit una burrada de corriols👍, gràcies per compartir-la.

• Photo of Naim
    Naim Jun 26, 2021

Enhorabona. Gràcies per la ressenya. Salut i pedals

• Photo of Àlex RF
    Àlex RF Oct 28, 2021

Molt bona ruta plena de corriols, hi ha de més tècnics que altres i alguns en pujada que has d'estar mooolt fort. En algún tram ens hem passat algún desviament, però en general l'hem seguit força bé. Paissatge marca de la casa "Osona", preciós. El terreny força variat, cosa que dona més alicient.
    Hem disfrutat la ruta d'allò més.
    En el nostre track ens ha sortit més desnivell, 1100m, però es fan prou bé.