Photo of[ViaBTT-230430] Castells Alt Gaià. Pont Armentera Santes Creus Selmella Saburella Photo of[ViaBTT-230430] Castells Alt Gaià. Pont Armentera Santes Creus Selmella Saburella Photo of[ViaBTT-230430] Castells Alt Gaià. Pont Armentera Santes Creus Selmella Saburella

5 hours one minute
September 11, 2023
April 2023

near El Pont d'Armentera, Catalunya (España)

Pont d’Armentera Ruta del Cister (GR175) a Santes Creus. Camí de Pont d’Armentera a Santes Creus al costat del Riu Gaià (Torrent del Gargantí Mas Alegret Coll de Mas Alegret)
Santes Creus Pont de Pedra Camí de les Planes del Pont Alzina dels Tres Termes Planes del Pont Mas del Plata Mazinger Ruta del Cister (GR175) Roques del Migdia Coll de Sàrria l’Estret de Palatí poble abandonat de Selmella Castell de Selmella
Castell de Selmella les Agulles Coll de les Agulles Cal Coca Vallespinosa (Sant Jaume Santa Maria i Castell)
Vallespinosa Clot de Comadevaques Molí del racó Camí de Cal Madil Roure Castell de Saborella
Bosc Espès Call Rosic Torrent de Rossic Cal Guixò Tossal del Cal Guixò els Riastres el Pont d’Armentera

PictographCastle Altitude 2,183 ft

Castell de Saburella

PictographCastle Altitude 2,617 ft

Castell i poble abandonat de Selmella