Via Verda. Llagostera-Cassà - 2014-03-17 - 8 KM

Photo ofVia Verda. Llagostera-Cassà - 2014-03-17 - 8 KM Photo ofVia Verda. Llagostera-Cassà - 2014-03-17 - 8 KM Photo ofVia Verda. Llagostera-Cassà - 2014-03-17 - 8 KM

March 18, 2014
March 2014

near Llagostera, Catalunya (España)

Tram de carrilet d'uns 8-9 Kms, tot per un caminet ample per anar amb bicicleta. Deduim que segons el dia i l'horari és una via molt utilitzada per gent jove amb els seus fills, jubilats, joves esportistes que agafen segurament aquesta via per fer drecera per tornar a l'origin de la seva ruta, etc. De lleugerament de pujada, però amb una inclinació que es pot fer de forma molt i molt còmode. El caminet va creuant recs amb uns ponts pintants de color verd típics d'aquesta via, també els podem trobar en el tram de Girona-Amer. Anem travessant camps de conreu i passem pel costat de massos de la zona que es dediquen l'explotació de la llet. A l'arribar a Cassà en diferents punts es noten uns corrents frescos que dóna energia per poder seguir. La ruta l'acabem a l'antiga estació del carrilet de Cassà de la Selva, però segueix, ...

El temps d'aquesta ruta no és fiar, doncs la vam fer fent geocaching i ens vam parar diverses vegades.