Via Verda - Carrilet I ( Olot - Girona )

Photo ofVia Verda - Carrilet I ( Olot - Girona ) Photo ofVia Verda - Carrilet I ( Olot - Girona ) Photo ofVia Verda - Carrilet I ( Olot - Girona )

2080
June 4, 2016
March 2016

near Bosc de Tosca, Catalunya (España)

Aquesta primera part de la via verda del Carrilet fa camí entre Olot i Girona, son poc mes de 50km per la antiga via del ferrocarril
Nomes al poc de començar hi ha una mica de pujada, per després ser el camí en baixada o planer fins a Girona.
El camí es molt marcat, sense cap pèrdua i nomes un petit creuament de carretera. Això si a uns 7 km abans de arribar es pot triar si anar per Salt o per St Gregori, i aquí com les nenes anaven avançades al seu ritme vam dubtar si havien agafat una direcció o l’altra ( així que va tocar buscar-les ). Al cap de estona ens vam retrobar i vam anar per Salt , es la part mes urbanita, així que si podeu agafeu l’altra direcció ( nosaltres aprofita’m que ens quedàvem a visitar Girona la vam fer al dia següent )
Sembla que siguin força km pels no habituals a la bici, però es fa molt fàcil així que salvo per la distancia apte per tothom ( en aquesta direcció clar )
Ara cal fer la segona part del carrilet, segur que la farem ¡

Fico un link a la web de informació d'aquesta via verda.