Via verda - Benisanet- Viaducte de l'Algars - Benisanet

Photo ofVia verda - Benisanet- Viaducte de l'Algars - Benisanet Photo ofVia verda - Benisanet- Viaducte de l'Algars - Benisanet Photo ofVia verda - Benisanet- Viaducte de l'Algars - Benisanet

October 5, 2023
October 2023

near Benifallet, Catalunya (España)

Sortida fàcil, tot i que comencen pujant, la pujada és molt suau, és gairebé pla. No crec que el desnivell sigui real, la ruta és molt planera i 1.464 m. Em sembla que és desorbitat, per mi no n'hi ha ni 500. La tornada, més del mateix però de baixada i si tens ganes de fer via, en fas de via. L'únic contratemps que m'he trobat, és un parell de túnels, que per lo llargs que són no hi ha cap llum, he patit una mica, perquè jo portava un frontal de caminar i és clarament insuficient, es necessita una bona llum en aquest parell de túnels, que són negra nit. N'hi ha que estan molt bé, il·luminats, no molt, però lo suficient per veure-hi, una llum per ser vist també està bé. Els estan arreglant, alguns asfaltats amb ratlles laterals. A un m'he quedat a les fosques a la meitat, però he trobat un punt lluminós a la paret i s'ha tornat a enllumenar. N'hi ha de curtets que no cal ni llum. Fora dels túnels, hi ha més d'un lloc amb molt bones vistes, bé el lloc per on passa està força lluït. També es pot baixar a Fontcalda i donar-te una remullada, si s'escau. El viaducte de l'Algars és tan recte, que hem vist les arcades per l'ombra que projecta al riu, aixi com el viaducte del barranc de Censal, fa una mica de corba i del cap es veuen les arcades, al de l'Algars no. Bé, ha estat força bé, però la pròxima vegada, una llum més potent. Apa doncs, Salut i Pedals.

PictographTunnel Altitude 236 ft

• Photo of jaramon2010
    jaramon2010 Oct 5, 2023

Bona ruta noi !!!
    Fa potser 20 anys, la vaig fer amb la colla de Les Borges Blanques, des de Pinell fins a Horta i tornada un mes de desembre, i recordo feia molt de fred, llavors als túnels no hi havia cap llum i ja anàvem preparats.
    A la tornada un bon dinar a Pinell que ens va tornar a posar a to. 😂😂

• Photo of josep maria 61
    josep maria 61 Oct 5, 2023

El dinar molt important 👍😜Fa uns anys la van fer d'Horta de Sant Joan fins a Tortosa, tot baixada 👏 Esmorzar a Horta i dinar a Tortosa. Així dona gust. Salut.

• Photo of jaramon2010
    jaramon2010 Oct 5, 2023

👏👏👏😂😂😂 on hi hagi un bon dinar, hi fa de bon anar !!! 🤣🤣🤣