VI ruta dos lobos a Fonsagrada.

April 7, 2019
April 2019

near Fonsagrada, Galicia (España)

A VI ruta dos lobos fomos desta volta.Ruta moi dura,polo tempo (iste ano tuvemos neve i auga,(non moita por sorte) i un pouco de frio)i as interminables subidas,.
Salimos da Fonsagrada cunha temperatura de 1grado i algo de neve a primeira hora,para facer unha pekena subida (ke se agradeceu moito para kecer un pouco)i encarar a primeira baixada,i primeiro atasco por un tablon ke temos ke cruzar para non enchernos de barro,desde aí unha subida de uns 300m moi pinosa,ke nos kita todo o ke poderia kedar de frio.subidas i baixadas moi delicadas,porke o terreno esta moi esbaradio,moito barro ke non deixa ke as rodas agarren (ainda ke esten novas como no meu caso ke eran de estrena) i temos ke ter moita conta,levanos ata a caida de auga de Seimeira de Vilagocende,IMPRESIONANTE as vistas dela.despois outra baixadiña delicada,i os ultimos km de subida dende Llencias ata a fonsagrada ke se fan interminables,por como estan as pistas todas cheas de barro ke dificultan ainda mais as subidas.chegada a meta i duchiña kente,para o ano volveremos,pois é unha habitual xa.Eso si mellor facer con bo tempo para disfrutala .