Vedra - Pico Sacro

March 17, 2022
March 2022

near Santiago de Compostela, Galicia (España)

Recorrido que configuro a partir de dúas rutas subidas por Raio Macuin.

A primeira metade, ata subir o Pico Sacro, é a terceira vez a fago e tiña gana de subila porque me parece do mais chulo que se pode atopar arredor de Santiago. A nivel de diversión encima da bici, muy dificil de superar.

Os primeiros 10 km teñen pouco. Saída polo Camiño de Inverno. Maioría de asfalto, sempre por pistas con pouco tránsito. A partir do km 10 e ata a ultima parte da subida ó Pico Sacro, practicamente solo se toca asfalto en tramos de 200-300 metros para enlazar sendeiros(mayoritariamente) e camiños xeniales.

Unha vez no Pico Sacro, unha pequena trialera e baixada por pistas muy rápidas. Logo a volta xa discurre por camiños mais rodadores e algo mais de asfalto, que se agradece porque polo menos a min, tanto fisica como tecnicamente pareceme un recorrido muy esixente. En varios puntos tiven que apoiar o pé pola dificultade técnica. E en algun punto concreto carretar a bici (nunca mais de 5 metros). O GPS marca desnivel acumulado de 1459m.

Importante facela con tempo, ou en E-Mtb, quen a teña.

Recomendo facela con tempo seco, xa que hai moitos puntos con bastante charco e bastante barro, incluso se pasa por encima dun regato (vese nunha das fotos).

Para quen non conoza a zona, pareceme unha ruta imprescindible entre as que se poden facer desde Santiago, sobre todo a ida ata o Pico Sacro.

35% sendeiro
35% camiño forestal ou pista non asfaltada
30% asfalto

Unha gozada!

• GLADIETOR6178 Aug 16, 2022

Ruta espectacular con caminos de todo tipo y tramos de asfalto que se agradecen para descansar. Me tocó salir con lluvia y a pesar de las dificultades disfruté como un enano (no quería que se acabase). La ida transcurre por mucho sendero y bosque denso con el peligro de las raíces, ramas caidas y piedras mojadas en mi caso. Si vas con lluvia mejor no arriesgar apretando. La bajada es más relajada salvo un par de trialeras, con buenas pistas y zonas rodadoras. Además llegar a Santiago siempre es una recompensa que merece la pena. Si tienes buena forma física no lo dudes! Gracias por compartirla ;)

• Photo of david.mon
    david.mon Aug 17, 2022

Gracias polo comentario, alegrome de que a puideses disfrutar a pesar da choiva… un saudo!!