Варна - Паша дере - Константиново

-3 ft
September 6, 2010
September 2010

near Varna, Област Варна (България)

Тракът започва от бензиностанцията на Лукойл на изхода на Варна в посока Бургас.
В кв. Аспарухово се тръгва покрай високите блокове и се влиза в гората. След доста кал и пресечен маршрут се стига до чешмата. Пътеката продължава през гората и излиза към вилите на Боровец север и оттам по черен път до Ракитника. Тракът се движи за малко по шосето и отново през гората до Паша дере, където се излиза на плажа. Отново се кара по черен път, който на места е покрит със стар асфалт. Пътеката преминава през участъци с доста тръни и излиза при вилите на Крушките. По асфалта се продължава до магистралата и веднага се отклоняваме от нея по черен път към Константиново. Пътят е изцяло в открита местност с много хубави гледки към езерото. От с. Константиново се тръгва по черен път към езерото, а като се стигне - по пътека, която се движи съвсем близо до водата. Продължава се до постройки, където се излиза на асфалтовия път от Константиново към Варна. Тракът продължава по асфалта до Варна, като в последният участък точките от трака са леко изместени от пътя и със записана грешна височина.

• Photo of Orlin
    Orlin Sep 6, 2010

В последният участък край езерото точките са с грешка от 20-30 метра извън пътя и с напълно невярна височина.