Vandellós - Tivisa - Gavadà - Vandellós (Allargada i millorada).

Photo ofVandellós - Tivisa - Gavadà - Vandellós (Allargada i millorada). Photo ofVandellós - Tivisa - Gavadà - Vandellós (Allargada i millorada). Photo ofVandellós - Tivisa - Gavadà - Vandellós (Allargada i millorada).

August 21, 2016
August 2016

near Vandellós, Catalunya (España)

El primer cop, la vaig fer més curta. Buscant alternatives i mirant de fer-la més llarga, vaig passar-li l´informació a Flonjall, ell la va crear i me la va passar ... avui he pedalat per llocs nous, gracies Antoni ¡¡¡
Començem: Sortim de Vandellós, ficant la vista al barranc de Burrià, fins passar pel poble de Fatges. Seguim pujant, fins coronar el bojos. Ara toca ficar peu a terre, alguns trams del corriol de bajada fins la carretera vella. Arribo a la primera "variant", gir a la dreta fins la carretera C-44. A la cuarta entrada a l´esquerra, vaig a buscar el track vell, aixi m´estalvio una zona molt dolenta i tapada. Sendero divertit i entro al poble de Tivisa. Buscant el carrer de Padrells, em perdo una mica ¿? i ja torno a estar en busca del track ... entra la segona variant, cami de l´ermita de Sant Blai, creuament a la dreta i segueixo sempre la pista del Moli del Rei. Aixi no passo per la C-44, que era la ruta original. Puja i baixa per pista de fàcil rodar, fins a petar al cami, que porta al coll del Ventall. Pujada llargueta pero amb bona tracció, empalmo amb el coll de la Llena, coll de Monetze i ara no deixo de seguir el cami del Masnou i l´Atmella de Mar.
Fins la carretera de Gavadà, toca pedalar per asfalt .... sol, sense cotxes, ja que es molt poc transitada. D´aqui a Vandellós, tot baixada ? quasi ....

Dades IBP
Desnivel negativo por Km: 31.24 m
Filtro pendiente máxima: ~30 %
Separación minima analizada: ~30 m
Número de puntos: 5144 (cad. 12.23 m)
Puntos significativos : 1518 (cad. 41.47 m / 29.51 %)
Cambios dirección por Km: 11.56
Velocidad máxima sostenida: 52.96 Km/h

• Photo of flonjall
    flonjall Aug 24, 2016

De res, home! M,alegri que t,hagi servit. Tu proposa, que jo t,ho dibuixo, tallo i apego, etc.

Ondia, veig una ruta molt en la teva línia, dura. I feta a un gran ritme. A aquesta Canyon li estàs treient bé el suc!!!

• Photo of Toneflinski
    Toneflinski Aug 24, 2016

La veritat, es que vaig més còmode i aixo es nota molt.
    Es una ruta molt recomonable, la veritat.
    Vaig fer un corriol .... brutal !!! Net, desbroçat, sense pedres .... guapiiiiiisim.
    Estic mirant una ruta pel Priorat, juntant dos tracks. Es per la zona de les Vilellas, sortin de Gratallops.... ja et donaré més dades.