Valldoreix, La Floresta, La Salut, Can Montmany, El Regadiu, Valldoreix

Photo ofValldoreix, La Floresta, La Salut, Can Montmany, El Regadiu, Valldoreix Photo ofValldoreix, La Floresta, La Salut, Can Montmany, El Regadiu, Valldoreix Photo ofValldoreix, La Floresta, La Salut, Can Montmany, El Regadiu, Valldoreix

February 21, 2016
February 2016

near Vallvidrera, Catalunya (España)

Dades reals:
temps de marxa ... 60 min
distancia ... 16,47 km
vel. mitja ... 16,4 km/h
desnivell acumulat ... 364 m
cota màxima ... 260 m
Volta molt bonica i variada, seguint les Serres de Can Julià i d'en Rabassa fins a l'ermita de La Salut, al Puig Madrona, i baixada directa fins a la Masia de Montmany. D'allà baixem fins al Torrent de les Bobines i el vorejam per la dreta i despres per l'esquerra per un camí per dins del bosc, fins a l'escola Ferran i Clua. Anem cap al camp de futbol i seguim el camí inclusiu que segueix el Torrent de Can Badal fins al barri del Regadiu. Tornem per Valldoreix fins a casa.