Valencia d'Àneu- Montcaubo - Dorve - La Guingueta

August 15, 2011
August 2011

near València d'Àneu, Catalunya (España)

Baixada a Esterri pel camí vell. Des d'Esterri s'agafa la carretera direcció primer a Unarre i després a Burgo. Una vegada passat el poble es puja per un camí que surt de la carretera a l'esquerra fins al Montcaubo. La pujada es força llarga però tranquila. Arribant al cim existeix l'alternativa de tirar a l'esquerra fins a Campirme. Baixada pel mateix camí. Una vegada s'ha tornat a la carretera tirarem a l'esquerra fins al poble de Lladorre. Allà hi ha un corriol que porta fins a Dorve. El camí és força dolent i en algun moment no és ciclable. Carregar la bici pot ser una mica desesperant però val la pena per evita tornar pel mateix lloc per on hem vingut. La baixada a Dorve s'ha d'improvitzar perquè no hi ha camí. Una vegada al poble es baixa per la carretera fins a La Guingueta. Tornada a Esterri per la carretera.

• Photo of xagar
    xagar Aug 15, 2011

La pujada és per pista forestal i amb pendents força còmodes. El camí entre Llavorre i Dorve no és gaire ciclable sobretot si vens petat de pujar al Montcaubo.