VALDELINARES 2011

Experts only
October 11, 2011
October 2011

near Cuevas de Vinromá, Valencia (España)

Les Coves de Vinromà, La Serra d'en Garzerán, Atzaneta, Xodos, San Joan de Penyagolosa, Puertomingalvo, Valdelinares.
Sortida que fa la Penya Ciclista Les Coves tots els anys i que he tingut l'oportunitat de ferla per primera vegada.
Pujem a la Serra per camins amb alguna pedra solta y un poc de pendent, i despres baixem fins a la rambla per cami hormigonat, per arribar a Atzaneta, planejant per camins en bon estat. Una vegada alli esmorzar i cap a Xodos, on tenim la lloma de Bernat entre mig que es un trosset de senda de pujada que es fa a peu y despres una divertida senda de baixada!!! Una vegada a Xodos, s'agafen pistes forestals en molt bon estat que pujen, pujen i pujen. Arribem a San Joan de Penyagolosa, on tenim l'oportinitat de fer un plat de macarrons que ens ha preparat el nostre cuiner privat i despres continuem tirant amunt i amunt, tambe agafarem alguna costa cap a baix fins arribar a Puertomingalvo, esta pista esta en molt bon estat. Una vegada alli agafem un tros de carretera, que ens portara fins a l'entrada de l'ultim tram de pista, que es fa interminable, puja.... puja.... puja..... puja.... i quan estas arribant a la curva de dal de tot, encara puja mes i mes i mes i mes, fins que arribes a la caseta, on queda una baixada de menos de 2 kms, de gloria!!!!! Encara que natros estavem a 2 graus, i vam arribar gelats!!!!!